Home Page

George  WINTER

 

 George H. Winter è nato il 7 settembre del 1938 a Santa Ana una cittadina circa 60Km a sud di Los Angeles nell'interno della California e si è spento a causa di complicazioni cardiache nel 2009 ad Hamilton nell'ospedale di una piccola cittadina del Montana nelle vicinanze di dove si era trasferito. 

 Laureatosi a Riverside nell'Università della California è un veterano della marina militare che ha intrapreso la carriera di Direttore di Torneo nel 1985 diventano uno dei più qualificati del Sud della California, dove stabilmente operava al Dana Harbor Duplicate Bridge Club.

 Molto amante della pesca e del golf, sposato con tre figli, come giocatore era un Silver Life Master dell'ACBL

 Ritiratosi nel 2007 si era trasferito con la moglie Janine a Corvallis una piccola cittadina del Montana dove è scomparso il 9 novembre del 2009.

George H. Winter was born on September 7, 1938, in Santa Ana, a town about 60 km south of Los Angeles in inland California.

He died of heart complications in 2009 in Hamilton, Montana, at a hospital near where he had moved.

A graduate of the University of California at Riverside, he was a Navy veteran who began his career as a Tournament Director in 1985, becoming one of the most qualified in Southern California, where he worked at the Dana Harbor Duplicate Bridge Club.

A keen lover of fishing and golf, married with three children, he was an ACBL Silver Life Master as a player.

After retiring in 2007, he moved with his wife, Janine, to Corvallis, a small town in Montana, where he passed away on November 9, 2009.

Indice / Index

Precedente / Previous

Successivo / Next